سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت یخساز صنعتی

 

یخساز صنعتی چیست؟

یخساز صنعتی یکی از تجیهزات مهمی می باشد در واقع به دستگاهی که بتواند یخ مورد نیاز مصرف ما را در چهار چوب استاندارد های تعریف شده و اصلی در صنایع غذایی و مصرف تولید بنماید یخساز نامیده می شود.یخساز صنعتی از تجهیزاتی می باشد که این قابلیت را دارد که در ابعاد بزرگتر می تواند یخ تولید بنماید برخلاف یخسازهای کوچک خانگی که درابعاد کوچک تر می باشد.یخساز صنعتی با تولید یخ در ابعاد مختلف می تواند کمک بسیار بزرگی برای تولیدی های غذا و محصولات پروتیئنی کند لذا باعث دیرتر فاسد شدن مواد می گردد.یخساز صنعتی اغلب به صورت مربعی و مکعبی شکل می باشد.

چرا از یخساز صنعتی استفاده کنیم؟

از یخساز صنعتی در مجموعه های گوناگون و متفاوتی از جمله رستوران، تجهیزات کافی شاپ، تجهیزات فست فود و مجموعه‌های تشریفات مانند سالن های پذیرایی از یخ برای سرد کردن نوشیدنی و یا نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از یخساز صنعتی توانسته تا در فصول مختلف سال بتوان از ان استفاده کردو همچنین از هزینه های تعمییر و خرید بکاهد از مزایا یخساز صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

یخساز صنعتی می تواند موجب کاهش مصرف انرژی گردد و هزینه های گذاف را بکاهد.

یخساز صنعتی می تواند به کار شما نظم دهد و سرعت بالایی در اجرا نیز داشته باشد.

با به کار گیری از یخ ساز صنعتی ویژگی های بهداشتی زیادی را به دنبال خواهد داشت که می تواند بهداشت‌محیط شما را افزایش دهد   .

همچنین یخساز صنعتی از مقاومت بالا و راندمان بالا نیز برخوردار می باشد.

نوع جنس بدنه یخساز صنعتی از استیل و..می باشد و به راحتی نصب و جابه جا و تمیز می شود.

انواع یخساز صنعتی:

یخساز صنعتی در ابعاد و ظرفیت مختلف تولید می شود و از نظر شکل ظاهری و تولید انواع مختلفی دارد.یخساز صنعتی از نظر تولید یخ شامل:

یخساز صنعتی قالبی

یخساز صنعتی حبه ای

یخساز صنعتی پودری

یخساز صنعتی پولکی

یخساز صنعتی قالبی:

از این نوع یخساز صنعتی اغلب برای مکان های کوچک مناسب نیست و معمولا از ان در فضاها و کارگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.این یخساز صنعتی به شکل قالبی به فرایند تولید یخ می نماید و برای تولید یخ از تونل انجماد بهره میگیرد.

یخساز صنعتی حبه ای:

همانطور که مشخص است یخساز صنعتی حبه ای به صورت یخ های حبه ای در اندازهای مختلف تولید می کند که اغلب این نوع یخساز صنعتی در ظرفیت های از جمله:32، 50، 100، 150 و 400 کیلویی در بازار موجود می باشند.

یخساز صنعتی پولکی:

این نوع یخساز صنعت مناسب در ماهی فروشی ها و گوشت فروشی ها و محصولات پروتیئنی و..می باشد که از پیچیده ترین نوع یخساز صنعتی است.

این دستگاه یخ را به شکل پولک تولید کرده و یکی از پیچیده ترین و سریعترین دستگاه های یخساز صنعتی است. دستگاه یخسازصنعتی  پولکی یخ تمیز، خشک و کاملا بهداشتی تولید می کند.

یخساز صنعتی پودری:

این نوع یخساز صنعتی برای تولید یخ از تونل انجماد استفاده می شود و یخ را به شکل پودر یا خرد شده تولیدمی نماید.

نحوه عملکرد یخساز صنعتی:

در حقیقت یخسازصنعتی  از یک چرخه تشکیل شده از اجزا این چرخه می توان به کمپرسور ,پمپ,اواپراتور ,کندانسور اشاره نمود. این اجزا در کنار هم کار می توانند به تولید یخ اقدام نمایند و یک چرخه را در کنار یکدیگر به وجود اوردند.البته کارکرد این چرخه به تنهایی سبب تولید یخ  نمی گردد از مهمترین ارکان تولید یخ گاز تبرید هست که در صورت عدم وجود این گاز کاکرد این چرخه هیچ بازدهی ندارد این گاز به این صورت کار میکند که بابه چرخش در امدن در چرخه و انجام واکنش تبخیر و تقطیر شدن عمل سردسازی و یخ سازی را در دستگاه یخ ساز انجام می دهد کارکرد این چرخه به طور متناوب تکرار میگرد و این عمل  موجب تولید یخ در یخساز صنعتی می گردد.

استاندارهای یخساز صنعتی:

دستگاه یخساز باید بتواند یخ را مطابق با استانداردهای تعریف شده تولید نماید. استانداردهای مربوط به تولید یخ در دو حوزه زیر قرار می گیرد:

استانداردهای صنایع غذایی

 استانداردهای مصرف و کیفیت ساخت

قیمت دستگاه یخساز صنعتی:

از جمله عواملی که در قیمت یخساز صنعتی تاثیر می گذارد شامل:

مواد اولیه

کمپرسور

کندانسور

آلیاژ قالب و درام

نوع جنس بدنه

ظرفیت تولیدی

نوع استراکچر(جنس) به کار رفته در بدنه دستگاه و یا ابعاد دستگاه اشاره کرد.

گروه صنعتی و تولیدی هلدینگ صنایع برتر:

شرکت هلدینگ صنایع برتر ایران به عنوان مرجع تخصصی فروش انواع تجهیزات در حوزه تهویه مطبوع، انواع کولینگ تاور و قطعات برج خنک کننده، چیلر تراکمی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، منبع کویل دار، رادیاتور، دیزل ژنراتور، پمپ و سیستم های آبرسانی توسط انواع لوله پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن فاضلابی، لوله کاروگیت، لوله پلیکا، لوله زهکش و لوله فلزی، سیستم های تصفیه آب و هوا، پکیج تصفیه فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب، سختی گیر، فیلتر شنی، تولید انواع سپتیک تانک و چربی گیر از جنس پلی اتیلن و فایبر گلاس و منهول پلی اتیلن، درب منهول، طراحی و ساخت انواع مخازن از جمله مخزن قیفی پلی اتیلن، مخزن فایبرگلاس، مخزن استیل، مخزن اسید، مخزن کامپوزیت، تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی، ماشین ظرفشویی صنعتی، یخساز صنعتی، سردخانه صنعتی، ساندویچ پانل و ... با تنوع بسیار زیاد از لحاظ برند و مدل، با داشتن تیمی فنی و متخصص تلاش دارد تا بهترین کیفیت و رضایت را از آن هموطنان و به ویژه صنعت گران نماید. در صورتی که قصد خرید یخساز صنعتی و محصولات مشابه را دارید، می توانید با دریافت قیمت یخساز صنعتی و مشورت کارشناسان فروش هلدینگ صنایع برتر ایران انتخاب بهتری داشته باشید.مجموعه صنعتی هلدینگ صنایع برتر ایران در زمینه تولید انواع یخساز صنعتی به صورت حرفه ای در حال فعالیت است. شما هر گونه نیازی که به انواع یخساز صنعتی و دیگر مدل ها که داشته باشید توسط کادر مجرب و حرفه ای ما در کم ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما ارائه می شود.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یخساز صنعتی و نحوه تولید آن به سایت هلدینگ صنایع برتر ایران مراجعه نمایید.برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید: 02186127232 – 09129536702 – 09127065945